-->

mandag 17. oktober 2011

Til Heksa - Fra Heksa. Grattis!

Idag er jeg 33 år! Hipp hipp!

Og siden jeg er rævva på nyttårsløfter, skal jeg har bursdagsløfter istedet. 

Dette er årets;

1: Gjør noe nytt, aller helst noe jeg er redd for, så ofte som mulig.

2: Utfordre inngrodde tankemønstre. Ikke la den idiotstemmen bakerst i bevisstheten få fortelle meg at jeg ikke duger.

3: Ikke bruk mat som trøst - face angsten istedet. Litt grinings blir det sikkert, men det takler jeg.

4: Se mine fantastiske, hjertevarme, vakre, überkule venninner oftere. 

5: Lær stadig nye ting. Og les mer!





7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen din, og lykke til med bursdagsløftene! :)
    Håper det står bra til med deg og familien. :)
    Klem

    SvarSlett
  2. *LIKER* Gratulerer med dagen. :)

    SvarSlett
  3. Jeg er lei for at jeg ikke oppdaget fødselsdagen din før nå! Men her kommer hvert fall en meget forsinket Gratulerer med dagen!

    (PS: 17.okt er min bryllupsdag:-))

    SvarSlett
  4. Gratulere med overstått, lang tid etter. Dette innlegget gikk meg hus forbi. Det er stille fra deg i bloggverdenen for tiden. Håper det betyr at du er fullt opptatt med å ha det kjempefint, og at du har full kontroll på alle punktene du nevner her oppe. Klem! :)

    SvarSlett
  5. Savner å høre fra deg! Håper du har det virkelig fint og er opptatt av en masse positive ting!

    Stor klem!

    SvarSlett