-->

onsdag 13. april 2011

Speil, speil, din sabla kødd...

Det hender at det er noe gæernt med speilet mitt. Som for eksempel at det er feil person som glor tilbake på meg gjennom den blanke overflaten.

Hvem ER denne kjerringa? 
Genseren har så mange babygulp-flekker at man skulle tro den hadde psoriasis. 
Håret til alle himmelretninger.
Fjeset dekorert med gårsdagens maskara, babygrøt og risp etter bittesmå negler.

WTF?

Hvor ble det av det nydusja bombenedslaget fra igår kveld? Hun billigvinsmarinerte fristerinnen som lurte med seg Husets Herre i seng enda det var noe skikkelig bra manne-tv?

Det er på sånne dager jeg trøster meg med at selv verdens deiligste damer føler seg crap innimellom.
Som for eksempel Sophia Loren her, som stirrer på Jayne Mansfields drømmepupper med misunnelig blikk.





3 kommentarer:

  1. Hehe, ja jeg kjenner meg godt igjen :) Glad mine er over babystadiet nå :)
    Liza

    SvarSlett
  2. Jeg synes du skal klage på det speilet, altså! Selge deg sånt skit, går ikke an ;-)

    SvarSlett
  3. Haha!... Digger bildet! ;) Hehe!....

    SvarSlett