-->

søndag 17. april 2011

Fire kort (og litt skamløs idèrapping)

Har kost meg veldig med å lage påskekort til vår snille nabo Cissel :o)
Kaninbildet er hentet fra nettet, alt annet er fra Scrappiness.
Teksten er skrevet ut fra Word (himmel, som jeg elsker den skriveren!).

Siden hele familien er FFK-supportere til døden og litt til, må jeg med jevne mellomrom lage ett-eller-annet i hvitt og rødt ;o) Det hvite arket er fra Panduro - alt annet har jeg funnet hos Scrappiness.

Jeg fikk en bestilling på et kjønnsnøytralt babykort. Det var litt av en utfordring etter å ha boltret meg i råååsa og alskens varianter av blått! Hjertene er fra en blomsterbutikk, bamseknappene har sitti i et plagg Fabian har vokst ut av, resten er fra...jada, Scrappiness ;o)

Til slutt var det dette med skamløs idèrapping. Da jeg snublet over dette søte kortet måtte jeg bare prøve å lage et basert på samme oppsettet ;o) Panduro og Scrappiness har jaggu forsynt meg med alt jeg trenger her også.

3 kommentarer:

  1. Du og du så mange flott kort, men det barnevognkortet traff meg mitt i hjertet. Noe så vakkert <3
    Du er utrolig flink og kreativ. Helrig å kikke innom deg. Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for kjempekoselige kommentarer i bloggen min!!
    Wow, så mye flott du lager! Lagt meg til som følger, sånn at jeg kan se når du legger ut mer :)
    God påske,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett